دانلود،عکس،فیلم،موسیقی،برنامه،مطالب خواندنی...

فیلم - عکس - آهنگ - بازی - نرم افزار - شعر - آموزش - ترانه - جوک ...

دانلود،عکس،فیلم،موسیقی،برنامه،مطالب خواندنی...

فیلم - عکس - آهنگ - بازی - نرم افزار - شعر - آموزش - ترانه - جوک ...

دانلود ترانه ای به نام گل یخ با صدای کورش یغمایی

دانلود

ترانه ای به نام گل یخ با صدای کورش یغمایی k792

 

غم میون دوتا چشمون قشنگت لونه کرده

شب تو موهای سیاهت خونه کرده

دو تا چشمون سیاهت مثل شبهای منه

سیاهیهای دو چشمت مثل غمهای منه

وقتی باز از موژهام پایین میاد بارون میشه

سیل غم آبادیمو ویرونه کرده

وقتی با من میمونی تنهاییمو باد میبره

دو تا چشمام بارون شبونه کرده

بهار از دستای من پر زد و رفت

گل یخ توی دلم جوونه کرده

تو اتاقم دارم از تنهایی آتیش می گیرم

ای شکوفه توی این زمونه کرده

چی بخونم جوونیم رفت و صدام رفته دیگه

گل یخ توی دلم جوونه کرده 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد