دانلود،عکس،فیلم،موسیقی،برنامه،مطالب خواندنی...

فیلم - عکس - آهنگ - بازی - نرم افزار - شعر - آموزش - ترانه - جوک ...

دانلود،عکس،فیلم،موسیقی،برنامه،مطالب خواندنی...

فیلم - عکس - آهنگ - بازی - نرم افزار - شعر - آموزش - ترانه - جوک ...

موزیک فیلم محاکمه در خیابان با صدای رضا یزدانی

دانلود

موزیک فیلم محاکمه در خیابان با صدای رضا یزدانی k713

 

شاکی روزگار منم تموم این شهر متهم یه حادثه چند ساعته

با من میاد قدم قدم زخما دهن وا می کنن وقتی دل از دشنه پر

دست منو بگیر که پام تو خون عشقم می سره

بگو که از کدوم طرف میشه به آرامش رسید

وقتی تو چشم هر کسی برق فریب و میشه دید

راه ضیافت و به من دست یکی نشون میده

                                      وقتی که حتی گل سرخ این روزا بوی خون میده            

وقتی زندگی با چاقو قسمت میشه وقتی رفاقتا خیانت میشه

محکمتو تو خیابون بر پا کن وقتی که عشق همرنگ نفرت میشه

تمرین مرگ می کنم تو گود این پیاده رو یک چیزی انگار گم شده

توی نگاه من و تو دارم به داشتن یه زخم تو سینه عادت می کنم

دارم شبامو با تن یه مرده قسمت می کنم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد